Saturday, January 19, 2008

Επαναφορά (Μερική)


Καινούριος Χρόνος λοιπόν. Δεν ξέρω αν σηματοδοτεί τίποτα αυτό, πιθανότατα όχι, αλλά δεν θέλω να είμαι και μίζερος και να λέω ότι όλα μένουν ίδια. Χωρίς κανένα ιδιαίτερο λόγο ποστάρω μερικές φωτογραφίες από τη ζωή σε αυτή την πόλη χωρίς να είναι και τίποτα το ιδιαίτερο (οι φωτογραφίες εννοώ, η ζωή στην πόλη καλή είναι). Μερικές από μια πρόσφατη βόλτα κατά μήκος του Regent's Canal (Δεν έχει μόνο το Άμστερνταμ κανάλια...) μέχρι το Camden Town και το οποίο by the way περνάει μόλις δυο τετράγωνα πάνω από το σπίτι μου. Οι άλλες φώτο είναι η θέα από το παράθυρο του γραφείου μου αλλά και το καινούριο μου γραφείο (άααανεση) στο οποίο σύντομα θα προστεθεί και ένα καινούριο PC με 19αρα super οθόνη σε αντίθεση με το χρέπι (P4 @ 1.8 GHz...) που έχω τώρα!

Την Πέμπτη, 24/1 θα πάω μια σύντομη επίσκεψη στον φίλτατο Κεφτέ (ή αλλιώς Θανάση) στη Κολωνία. Ελπίζω να έχω πιο ενδιαφέρουσες φώτο τότε. Μπαμπάι...

No comments: