Tuesday, February 12, 2008

Bday Post!


Το παραπάνω strip είναι απλά τέλειο! Προσοχή, είναι υπερβολικά geeky και απευθύνεται στους απανταχού Ηλεκτρολόγους και μόνον αυτούς! (Το σωστό θα ήταν: Given a signal with 2-Hz Bandwidth, the Nyquist frequency must be 1-Hz to avoid alienating of the Fourier Transform και πρόκειται για πραγματικό γεγονός...).

Λοιπόν, λοιπόν έφτασα αισίως τα 23! Δεν έχω να δηλώσω κάτι για αυτό απλά είναι η πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια στη ζωή μου που την ημέρα των γενεθλίων μου δεν έχω διάβασμα για εξεταστική! Από την άλλη δεν είμαι στην Αθήνα όπου θα μπορούσα να το γιορτάσω κάπως καλύτερα! Αλλά όποιος θέλει να γιορτάσει μαζί μου, αύριο το απόγευμα στο Marlborough Arms...

4 comments:

- sklir - said...

πολύ καθυστερημένα αλλά Χρόνια Πολλά και από το φιλικώς κείμενο Σκληρ Blog. 18 Απριλίου θα έρθω Λονδίνο (Θανάσης) c u there (I hope...)

Themis said...

ti 18 re mastora, den mporouses na to kaneis ligo pio nwris? stis 20 feugw gia pasxa!anyways, polla mporoume na kanoume kai na doume se duo meres. kai den ennow tpt ponhro..

Stefanos said...

Πότε θα κατέβεις ρε στην Αθήνα να πάμε να δούμε μπασκετάκι το γαύρο (βλέπε blog μου); Ξεφτίλα!

thomitsu said...

oxi allo Fourieeeeeeer!!!!!!!!!sas parakalwwwwwwwwwwwwwww!!!!!den thn palevw allo