Tuesday, October 9, 2007

WC1X 9EN

Λοιπον, αυτό είναι το πολυπόθητο πόστ που εδώ και καιρό ήθελα να κάνω από το Λονδίνο αλλά δεν είχα προλάβει ή απλά βαριόμουν. Έχω τόσο καιρό να γράψω σε αυτό το μπλόγκ που δεν ξέρω πλέον αν πρέπει να αρχίσω να γράφω σελίδες ή απλά δυο μαλακίες που θα μου έρθουν στο μυαλό τα αμέσως επόμενα λεπτά.

Για το Λονδίνο ότι και να πω είναι λίγο. Και ακόμη και αν ακούγεται κλισέ θα το ξαναπώ. Η πόλη αυτή έχει χίλια πρόσωπα και δεν μπορείς ποτέ να καταλάβεις αν σου αρέσει που ζεις εδώ ή όχι. Δεν θέλω να είμαι σαν αυτούς τους λονδρέζους που λένε πόσο καταπληκτική είναι η πόλη τους όντας κολλημένοι στη μπάρα της παμπ της γειτονιάς τους, ούτε και σαν αυτούς που πάνε στις θεατρικές υπερπαραγωγές της πόλης κάθε παρασκευή για να νιώσουν περισσότερο πολιτισμένοι. Αν θα έπρεπε με μια λέξη να χαρακτηρίσω την πόλη θα έλεγα ότι είναι πανκ. Τίποτα άλλο. Τα πάντα γύρω σου δίνουν αυτή την εντύπωση. Αλλά από την άλλη είναι το Λονδίνο πανκ ή το πανκ είναι το Λονδίνο; Δεν ξέρω.

Έχω κάνει και έχω δει αρκετά αυτόν τον περίπου ένα μήνα που είμαι εδώ. Πολύ λίγα για τα δεδομένα της πόλης και για τα δικά μου. Ο καιρός αυτός πέρασε κυρίως με πράγματα που έπρεπε να κάνω για την προσαρμογή μου εδώ και την εγκατάσταση οπότε μιλάμε για πολλή γραφειοκρατία, κάρτες, τράπεζες, χαρτιά και ένα σωρό άλλες μαλακίες με τις οποίες έχω πειστεί ότι δεν θα τελειώσω ποτέ. Για να πω την αλήθεια δεν έχω βγει και πάρα πολύ (απλά πολύ) ως τώρα κυρίως επειδή δεν μπορώ να παλέψω τα ωράρια που βγαίνει ο κόσμος εδώ αλλά και την κούραση του διδακτορικού.

Το διδακτορικό καλά πάει ως τώρα. Έχω πολύ καλή συνεργασία με τον supervisor μου που είναι εξαιρετικά σημαντικό αλλά δεν έχω κάνει και πολλά πέρα από το να περνάω άπειρες ώρες μπροστά απο papers και άλλα τέτοια ωραία πράγματα. Ελπίζω σχετικά σύντομα να έχω προχωρήσει και να τελειώσω το report που όπως συνηθίζεται κάθε ψάρακας PhD γράφει για το τι θέλει να κάνει.


Πάντως έχω χάσει τη φόρμα μου και δεν ξέρω τι άλλο να γράψω τώρα και γενικά έχω παρακμάσει σαν μπλόγκερ. Μόλις έχω καμιά καλή ιδέα ή κανένα αξιοπρεπές σκηνικό θα το γράψω αμέσως...

ps: Ο Xaberis έχει κωλοχαρεί από τότε που ήρθα αλλά έχει φάει και λίγο κλάσιμο τις τελευταίες μέρες. Σόρυ ρε Xab αλλά μόλις γυρίσεις σου υπόσχομαι ότι θα γίνουν πολλά Σκληρ σκηνικά...

1 comment:

- sklir - said...

Κωλόφαρδα και τα 2 σας..........................