Saturday, June 9, 2007

Λάιβ Ριπόρτ Νο 1

Χθες βράδυ σαν καλό παιδί και εγώ βρέθηκα στο Gagarin 205 για liveακι. Αφορμή ήταν η φιέστα που διοργάνωνε το περιοδικό Centro. Για να μη λέω και μούφες στο πολυπληθές κοινό μου (μέχρι τώρα μόνο το τεμπελόσκυλο έχει αξιωθεί να με διαβάσει) μέχρι χθες αγνοούσα την ύπαρξη του περιοδικού. Το έπιασα πρώτη φορά στα χέρια μου στο live. Μου φάνηκε αρκετά ενδιαφέρον κυρίως επειδή έχει μεγάλη ποικιλία στην ύλη. Η αλήθεια είναι ότι πήγα χθες στο live πιο πολύ για να δω δυο συγκεκριμένες μπάντες τις οποίες και έχω ξαναδεί. Μιλάω για τους Sugah Galore και τους Zebra Tracks. Δυστυχώς ο κόσμος άργησε να μαζωχτεί και η πρώτη μπάντα ξεκίνησε κατά τις 10+. Οπότε οι φίλτατοι zebras βγήκαν κατά τις 2 μπροστά σε 100 άτομα...Και τα έσπασαν όλα! Δυστυχώς οι δυνάμεις μου δεν ήταν αρκετές για να μείνω κι άλλο στο Gagarin και δεν πρόλαβα τους Sugah Galore οπότε πρακτικά αυτό που διαβάζετε είναι το χειρότερο live report που έχει γραφτεί. Ωστόσο τσεκάρετε οπωσδήποτε τις δυο μπάντες αυτές, νομίζω ότι ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες της πρώτης ελληνικής γενιάς του myspace. Είναι νέοι, πολύ άνετοι πάνω στη σκηνή, με δικό τους ήχο και καλή διάθεση για αυτό που κάνουν.

Το κακό με την όλη φάση του myspace (γιατί πάντα μου αρέσει να γκρινιάζω) είναι ότι οι μπάντες που βασίζονται σε αυτό καίγονται σχετικά γρήγορα. Και αυτό ίσως επειδή ο κόσμος ψάχνει πάντα κάτι καινούριο να ακούσει και για αυτό μια μπάντα με παρουσία 4-5 χρόνων μπορεί να θεωρούνται πάλιουρες και ξεπερασμένοι. Από την άλλη όμως δίνεται μια ευκαιρία στον καθένα μας να ακούσει μια μπάντα παραδοσιακής μουσικής από τα προάστια της Κουάλα Λουμπούρ που φυσιολογικά δεν θα ακουγόταν ούτε στην ίδια την Κουάλα Λουμπούρ.

Καλά ψαξίματα λοιπόν στο μαισπέις και να πηγαίνουμε σε κανένα δισκοπωλείο που και που, ε;

Μπαμπάι.


No comments: