Friday, June 22, 2007

Friend (Re)Quest

Το σημερινό post είναι αφιερωμένο στους αγαπητούς φίλους μου για τους οποίους θα γράψω πέντε μαλακίες σε αυτό το blog! Ξεκινάμε:
  • Καταρχήν θα πρέπει να εκφράσω την αμέριστη συμπαράστασή μου στο αγαπητό Τεμπελόσκυλο που τις δύσκολες αυτές ώρες είναι στα Γιάννενα και διαβάζει ασταμάτητα. Υπομονή η εξεταστική θα τελειώσει και ναι όταν έρθεις Αθήνα θα λιώσουμε στο ποδήλατο (όταν με το καλό το φτάξω) και θα ξεφουσκώσουμε όλα τα λάστιχα από τα τζιπ της φτωχογειτονιάς μας...
  • Εσύ ρε Κωστελέτο εκεί στην Πράγα που βόσκεις και έχεις χαθεί;;; Θα σε βάλω τιμωρία να διαβάζεις ασταμάτητα το blog μου μέχρι τελικής πτώσης! Μαλάκα επικοινώνησε να κανονίσουμε τίποτα για διακοπές...
  • Ο αγαπητός και μη εξαιρεταίος προφήτης του sklir παρακαλείται να παραμείνει στο Λονδίνο για να περάσει τα επόμενα χρόνια καλύτερα και από την Ίο και να δει όσα δεν έχει δει μέχρι τώρα. Εσύ θα χάσεις...
  • Τα σέβη μου να εκφράσω στον φίλτατο Πανέα ο οποίος ψάχνεται και πειραματίζεται με κλασικές πλέον φόρμες και έχει δύο πανέμορφα κομμάτια που θα τα βρείτε εδώ.
  • Last but not least αγάπη μου δεν σου συμπαραστέκομαι που διαβάζεις, υπό την ιδανική για πνευματική εργασία θερμοκρασία των μόλις 40 βαθμών, γιατί δεν χρειάζεται!!! Ξέρω ότι έχεις συνηθίσει πλέον το πολύ διάβασμα αλλά υπόσχομαι και καλύτερες μέρες σε κάποιο από τα κυκλαδονήσια και φέτος!!!

Αυτά τα ολίγα και άντε να μαζευόμαστε σιγά - σιγά γιατί δεν την παλεύω άλλο στην Αθήνα και θα σας κλάσω όλους και θα πάω διακοπές μόνος μου! (δεν είναι κακή ιδέα εδώ που τα λέμε...)

3 comments:

- sklir - said...

Πες μου τους φίλους σου να σου πω ποιός είσαι... όπως λέει και ο άθλιος λαός μας. Πραγματικά που μπορεί να πάει κανείς με φίλους σαν τη Μήτσι και τον Προφήτη ???? :-)

Mussel said...

Πραγματικά το από πάνω σχόλιο δεν το έπιασα.

klaire said...

Κοίτα να δεις , δεν έχεις να πας πουθενά!!! Θα κάτσεις εδώ μες στη ζέστη να σαπίσεις και να μου κάνεις παρέα!! Μήπως γίνομαι άδικη???

Α ούτε εγω κατάλαβα το σχόλιο του skir?? Να ανησυχώ?