Thursday, June 7, 2007

Πρώτο Post

Αυτό λοιπόν είναι το πρώτο post μου στο blog που αποφάσισα να ξεκινήσω. Δεν θα ήθελα από την αρχή να αναλωθώ στα κλισέ του τύπου "Δεν με ενδιαφέρει ποιός θα διαβάσει αυτό το blog, εγώ το κάνω για την πάρτη μου κτλ..." γιατί φυσικά και με ενδιαφέρει ποιός θα το διαβάσει και για αυτό μπήκα στον κόπο (...) άλλωστε και να το ξεκινήσω. Και πρωτίστως με ενδιαφέρει να το διαβάζουν αυτοί που θέλω αλλά γενικά όσοι πιστοί προσέλθετε, το πολύ πολύ να χάσετε λίγο από τον ελεύθερο χρόνο σας (ο οποίος υποψιάζομαι ότι θα πρέπει να είναι άπλετος για να καταλήξετε σε αυτό εδώ το blog).

Υπάρχουν στιγμές που διάφορες σκέψεις περνούν από το μυαλό (;) μου αλλά δεν μένουν για πολύ. Μπορεί να σχετίζονται με ότι άσχετο μπορείτε να φανταστείτε και να μην υπάρχει κανένας ειρμός ανάμεσα σε αυτές. Ε, αυτά έχω, αυτά θα γράφω, τι να κάνουμε μην περιμένετε και τίποτα φιλοσοφίες! (η λέξη φιλοσοφίες στον πληθυντικό συχνά χρησιμοποιείται για να υποτιμήσει την έννοια που εκφράζει, το είχατε σκεφτεί αυτό;)

Οι περισσότεροι που έχουν τραγικά πολύ ελεύθερο χρόνο (όπως εγώ) συνήθως βρίσκουν τέτοιες ασχολίες για να τον γεμίσουν. Αν μάλιστα είναι και κομπιουτερόπληκτα φοιτητόνια συνήθως το ρίχνουν στο Linux με ότι συνεπάγεται αυτό για την ψυχική τους υγεία...(κάποια στιγμή θα ήθελα να το κάνω και εγώ αλλά που να βρεθεί χρόνος με το blog που έμπλεξα...)

Αυτά που θα γράφω εδώ (ελπίζω) θα είναι ότι μου κάνει εντύπωση από τα θέματα της επικαιρότητας ή απλά καμιά σαβούρα που βρήκα στο δίκτυο. Θα προσπαθήσω να γράφω για μουσική, κινηματογράφο, συναυλίες, ταξίδια, κανένα καλό μαγαζί που πήγα ή απλά για παπαριές. Για να είμαι ειλικρινής, το τελευταίο ίσως είναι και το αγαπημένο μου αφού πουθενά αλλού δεν μπορείς να δημοσιεύσεις τόσες πολλές μαλακίες μαζεμένες!

Προς το παρόν Cheers!


1 comment:

Stefanos said...

Σε διαβάζω κι εγώ! Σήμερα το βρήκα το σικό σου playground. Μόνο μη μας απογοητεύσεις και κολλήσεις στα πρώτα 5 posts!